
رویداد سیزدهم: کسی از دیزاین ایرانی خبر ندارد!
طراحی ایرانی همیشه یکی از دغدغهها و آرزوهای همهٔ کسانی بوده که در یک قرن گذشته با پدیدهٔ مدرنِ «دیزاین» آشنا شده و نیز به
طراحی ایرانی همیشه یکی از دغدغهها و آرزوهای همهٔ کسانی بوده که در یک قرن گذشته با پدیدهٔ مدرنِ «دیزاین» آشنا شده و نیز به
هدف نویسنده از این مقاله بررسی نقش طراحی[1] design. در ایجاد نوآوری پایدار و تحلیل رابطهٔ بین نوآوری محصول و نوآوریِ فرایندی است.[2] sustainable innovation,
“طراحانِ تنها” مجموعهای تصویری است در گفتوگو با طراحان و درباره آنها. این مجموعه حاصل کوششی است که از سال هشتاد و نه به هدف
هر محصول دیجیتال روحی نهفته دارد، که در تعامل با انسان شکل میگیرد و به تکامل میرسد. روحی که از تلاقی فناوری و فلسفه و
“ساخت ایران” ترکیبی واژگانی است که به درازای یک قرن بر بسیاری از محصولاتی که در سرزمین ما تولید شده اند، نقش بسته. عبارتی که
ویدئوی این قسمت را از لینک زیر ببینید:https://youtu.be/latWsbZxol4