داستان عامه‌پسند: تفکر دیزاین

مفهوم تفکر دیزاین بیش از یک دهه است که به عنوان یک دیدگاه راهبردی در شکل‌دهی به کسب‌و‌کارها و هم‌چنین یک رویکرد به حل مسئله و نوآوری در صنعت مطرح شده است، هر چند در واقع می توان ریشه‌های آن را در مباحث فلسفهٔ فناوری پس از جنگ جهانی دوم یافت. 
مانند بسیاری از مفاهیم مشابه، عرضهٔ یک مفهومِ ذهنی و انتزاعی به بازار و عمومیت‌یافتن آن چالش‌هایی مانند کج‌فهمی، حذف جزئیات مهم، سطحی‌شدن و سوءاستفاده افراد غیر متخصص را به همراه دارد. در این رویداد، تلاش می‌کنیم ضمن پرداختن به این چالش‌ها، برخی از مباحث مهم مربوط به تفکر دیزاین را که کمتر در فضای فارسی زبان به آن‌ها اشاره شده را مورد بررسی قرار دهیم. 
این رویداد تنها با کمک رایانه قابل مشاهده است و تنها بخش کوتاهی از آن بعداً به صورت عمومی منتشر خواهد شد.

از طریق لینک زیر می‌توانید ثبت‌نام کنید:
https://evand.com/events/design%D9%80thinking

این مطلب را هم‌رسانی کنید:

اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments