رویداد دوازدهم: پیش از مشتری؛ دیزاین تجربه مشتری

در سومین و آخرین ایستگاه این سه‌گانه، جمعه ۱۷ اسفند ۱۴۰۳، همراه با دکتر میترا (خزائی) ونزل، مدیر پژوهش دیزاین استراتژیک در Deutsche Telekom و با میزبانی نگین یشمی، هم‌بنیانگذار زاین، نگاهی انداختیم به دنیای احساسی‌تر و پیچیده‌تر تجربه: تجربه مشتری (Customer Experience).
جایی که برندها تلاش می‌کنند نه فقط محصولی بفروشند، بلکه احساسی ماندگار خلق کنند.

با دکتر ونزل دربارهٔ موضوعاتی صحبت کردیم مانند:

  • تفاوت تجربه کاربری با تجربه مشتری
  • مسیرهای آکادمیک و شغلی برای ورود به دنیای تجربه مشتری (CX)
  • ابزارهایی مانند شاخص خالص مروجان (NPS score)، امتیاز رضایت مشتری (CSAT) و نقشه سفر مشتری که به درک بهتر مخاطب کمک می‌کنند.

این جلسه یادآور این بود که شاید مشتری حرف شما را فراموش کند، اما احساسی که تجربه با برند در او ایجاد کرده را نه.

ویدئوی این رویداد را در یوتیوب تماشا کنید:
https://youtu.be/aicxM4kx05Y

این مطلب را هم‌رسانی کنید:

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها