۴ دلیل شکست استارتاپها در یک نگاه

نقش مدیر مارکتینگ در استارتاپ

جریان درآمدی عامل حیات استارتآپ است و به همین دلیل مارکتینگ به عنوان یکی از بازوهای اصلی استارتآپ درنظر گرفته میشود. در بازاری که هر روز در حال تغییر است و کاربرانی که هر لحظه نیازهای جدیدی را احساس میکنند، پیدا کردن بستر مناسب و فروش گسترده، کاری پیچیده و خطیر است. در بازار سنتی، […]
نقش مدیر محصول در استارتاپ

جایگاه مدیر ارشد فناوری در استارتآپها

بنیانگذار استارتاپ کیست و چه ویژگیهایی دارد؟

نیروی انسانی و نقش آن در استارت آپ

منتور و منتورینگ در زیستبوم استارتآپ

شیوههای سرمایهگذاری در استارت آپها

نقش شتابدهندهها در پیشرفت کسبوکارهای نو

اکوسیستم استارتاپی چیست و چرا اهمیت دارد ؟
