هر محصول دیجیتال روحی نهفته دارد، که در تعامل با انسان شکل میگیرد و به تکامل میرسد. روحی که از تلاقی فناوری و فلسفه و از درهمتنیدن فن و هنر زاده میشود. هیوم عقیده داشت که همهٔ ایدههای ما از تجربه نشئت میگیرند. تجربه، معنابخش محصول و تأییدی بر بهکارگیری آن توسط کاربر است. خلق تجربه، بهواسطهٔ محصول، سفری پیوسته و ژرف به دنیای کاربر را میطلبد ــ آنجایی که خواستها و نیازها و امیال کاربری نهفته است و بهسادگی نمیتوان به آنها دست پیدا کرد. خلق محصول، در حقیقت، نگارش داستانی است که کاربر میخواهد بشنود و طراحان همواره در جستوجوی خلق تجربیات ماندگار با رمزگشایی از دنیای کاربران هستند.
با #زاین در سهگانهٔ تجربه همراه شوید. میخواهیم، در سه جلسه، ابعاد #تجربه_کاربری از منظر #طراحی، #کارپژوهی و #تجربه_مشتری را بررسی کنیم.



در دنیای پرسرعت دیجیتالی، خلق محصولاتی که تعامل سهل و هماهنگ با نیازها و رفتار کاربر داشته باشند به امری ضروری تبدیل شده است. پیچیدگی دنیای امروز، نهفقط بهواسطهٔ رشد صنایع و فناوری، بلکه نمودی از تغییرات فرهنگی و اجتماعی است. خلق و توسعهٔ محصول حالا دیگر فرایندی چندوجهی، منطبق بر دنیای واقعی، و فراتر از تئوری است. در دهمین رویداد #زاین، تلاش خواهیم کرد پرده از چالشهای واقعی و کمتر گفته شده در این حوزه برداریم.
جمعه، ۳۰ آذرماه ۱۴۰۳، ساعت ۲۰، به وقت ایران
رویداد برخط، آزاد و رایگان است. برای دریافت لینک، به اینستاگرام زاین پیام مستقیم دهید.
میهمانان دهمین رویداد زاین:
نیکو فروردین، دیزاینر ارشد محصول در مایکروسافت.
مونا جعفری، دیزاینر ارشد محصول در بانک N26.
میزبان برنامه:
نگین یشمی، همبنیانگذار زاین.
موضوع رویداد:
دیزاین تجربهٔ کاربری
زمان:
هفتهٔ آینده، جمعه، ۳۰ آذرماه ۱۴۰۳، ساعت ۲۰، به وقت ایران
شما میتوانید سؤالات و موضوعات مدنظرتان را برای ما کامنت کنید،
تا در رویداد مطرح شود،
یا در گروه عمومی زاین بپرسید.
