رویداد دهم زاین سه گانه تجربه؛ در مورد طراحی تجربه کاربری پژوهش تجربه کاربری و طراحی تجربه مشتری

هر محصول دیجیتال روحی نهفته دارد، که در تعامل با انسان شکل می‌گیرد و به تکامل می‌رسد. روحی که از تلاقی فناوری و فلسفه و از درهم‌تنیدن فن و هنر زاده می‌شود. هیوم عقیده داشت که همهٔ ایده‌های ما از تجربه نشئت می‌گیرند. تجربه، معنابخش محصول و تأییدی بر به‌کارگیری آن توسط کاربر است. خلق تجربه، به‌واسطهٔ محصول، سفری پیوسته و ژرف به دنیای کاربر را می‌طلبد ــ آن‌جایی که خواست‌ها و نیازها و امیال کاربری نهفته است و به‌سادگی نمی‌توان به آن‌ها دست پیدا کرد. خلق محصول، در حقیقت، نگارش داستانی است که کاربر می‌خواهد بشنود و طراحان همواره در جست‌وجوی خلق تجربیات ماندگار با رمزگشایی از دنیای کاربران هستند.
با #زاین در سه‌گانهٔ تجربه همراه شوید. می‌خواهیم، در سه جلسه، ابعاد #تجربه_کاربری از منظر #طراحی، #کارپژوهی و #تجربه_مشتری را بررسی کنیم.

در دنیای پرسرعت دیجیتالی، خلق محصولاتی که تعامل سهل و هماهنگ با نیازها و رفتار کاربر داشته باشند به امری ضروری تبدیل شده است. پیچیدگی دنیای امروز، نه‌فقط به‌واسطهٔ رشد صنایع و فناوری، بلکه نمودی از تغییرات فرهنگی و اجتماعی است. خلق و توسعهٔ محصول حالا دیگر فرایندی چندوجهی، منطبق بر دنیای واقعی، و فراتر از تئوری است. در دهمین رویداد #زاین، تلاش خواهیم کرد پرده از چالش‌های واقعی و کمتر گفته شده در این حوزه برداریم.

جمعه، ۳۰ آذرماه ۱۴۰۳، ساعت ۲۰، به وقت ایران
رویداد برخط، آزاد و رایگان است. برای دریافت لینک، به اینستاگرام زاین پیام مستقیم دهید.

میهمانان دهمین رویداد زاین:

نیکو فروردین، دیزاینر ارشد محصول در مایکروسافت.

مونا جعفری، دیزاینر ارشد محصول در بانک N26.

میزبان برنامه:
نگین یشمی، هم‌بنیان‌گذار زاین.

موضوع رویداد:
دیزاین تجربهٔ کاربری

زمان:
هفتهٔ آینده،‌ جمعه، ۳۰ آذرماه ۱۴۰۳، ساعت ۲۰، به وقت ایران

شما می‌توانید سؤالات و موضوعات مدنظرتان را برای ما کامنت کنید،
تا در رویداد مطرح شود،

یا در گروه عمومی زاین بپرسید.

این مطلب را هم‌رسانی کنید:

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها