هر محصول دیجیتال، روحی نهفته دارد که در تعامل با انسان شکل میگیرد و به تکامل میرسد. روحی که از تلاقی فناوری و فلسفه و از درهمتنیدن فن و هنر زاده میشود. هیوم عقیده داشت که همه ایدههای ما از تجربه نشأت میگیرند. تجربه، معنابخش محصول و تاییدی بر بکارگیری آن توسط کاربر است. خلق تجربه به واسطه محصول، سفری پیوسته و ژرف به دنیای کاربر را میطلبد. آنجایی که خواستها و نیازها و امیال کاربری نهفته است و به سادگی نمیتوان به آنها دست پیدا کرد. خلق محصول در حقیقت نگارش داستانی است که کاربر میخواهد بشنود و دیزاینرها همواره در جستجوی خلق تجربیات ماندگار با رمزگشایی از دنیای کاربران هستند.
با #زاین در سه گانه تجربه همراه شوید. میخواهیم در سه جلسه، ابعاد #تجربه_کاربری از منظر #دیزاین، #کارپژوهی و #تجربه_مشتری را بررسی کنیم.
در دنیای پر سرعت دیجیتالی، خلق محصولاتی که تعامل سهل و هماهنگ با نیازها و رفتار کاربر داشته باشند به امری ضروری تبدیل شده است. پیچیدگی دنیای امروز نه فقط به واسطه رشد صنایع و فنآوری بلکه نمودی از تغییرات فرهنگی و اجتماعی است. خلق و توسعه محصول، حالا دیگر فرآیندی چندوجهی، منطبق بر دنیای واقعی و فراتر از تئوری است. در دهمین رویداد #زاین تلاش خواهیم کرد پرده از چالشهای واقعی و کمتر گفته شده در این حوزه برداریم.
جمعه ۳۰ آذرماه ۱۴۰۳ ساعت ۲۰ به وقت ایران
رویداد آنلاین، آزاد و رایگان است. برای دریافت لینک رویداد به اینستاگرام زاین دایرکت
بدهید.
https://www.instagram.com/zign.ir
مهمانان دهمین رویداد زاین:
نیکو فروردین، دیزاینر ارشد محصول در مایکروسافت
مونا جعفری، دیزاینر ارشد محصول در بانک N26
میزبان برنامه: نگین یشمی، همبنیانگذار زاین
موضوع رویداد:
دیزاین تجربه کاربری
زمان:
هفته آینده، جمعه ۳۰ آذرماه ۱۴۰۳ ساعت ۲۰ به وقت ایران
شما میتوانید سوالات و موضوعات مورد علاقه خود را برای ما کامنت کنید تا در رویداد مطرح شود:
یا در گروه عمومی زاین بپرسید:
https://t.me/joinchat/HfvL-T4tTCvDQ6TXbYmEFg